Среда
17.01.2018
02:34
Приветствую Вас Гость
RSS
 
Личный блог Курилко Елены
Главная Регистрация Вход
Блог »
Меню сайта

Категории раздела
Общее [0]
Конспект [6]
Виховні заходи [8]

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » 2015 » Декабрь » 2 » Розробка відкритого уроку – тренінгу 2 клас
22:02
Розробка відкритого уроку – тренінгу 2 клас

Перший урок

2-Б клас

Я буду здоровим!

Розробка відкритого уроку – тренінгу

Мета: з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»;

поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя учнів з метою попередження небезпечної поведінки;

навчити учнів визначати життєві цінності та власну позицію щодо шкідливих звичок.

розвивати вміння роботи в групах;

 виховувати толерантне ставлення один до одного.

Обладнання: авторучки, аркуші паперу форматів А4, маркери, фломастери, інформаційні повідомлення, невеличкі різноколірні аркуші паперу для об'єднання учнів у групи, кросворд,

 DVD-плейер, носій відео та аудіо інформації.

Хід уроку

I.    Організаційний момент. Емоційне налаштування класу

II.    Вітання

Вчитель.  Усі люди неповторні. У кожного з вас своя особлива зовнішність, своєрідна хода. Кожен по-своєму думає, пише, говорить. У кожного власне життя, власна доля. Усі ви найдорожчі для батьків. Усі потрібні своїй країні.

Сьогодні на уроці ми будемо говорити про себе, про життя людини, про те, які ми з вами. Прочитайте хором тему з дошки. Тема складна, але цікава, бо в ній йде мова про людину, тобто про кожного з нас.

Але цей скарб треба оберігати, і турбуватися про те щоб його не втратити. Бо народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя».

 Сьогодні ми будемо говорити про здоров’я: як ми до нього ставимося? Яку роль воно відіграє в нашому житті? Чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати? Адже з давніх – давен український народ найбільшою цінністю у житті вважав здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здрастуйте!», «Здоровенькі були!», «Дай Боже здоров’я!».

Учні.             Здоров’я – то найбільший скарб,

                      Відомо всім на світі

                      А як його берегти

                     Не знають наші діти.

                   Але  то, друзі, не біда

                  Чекайте ще хвилинку,

                   Повторим правила усі

                  Щоб знати без зупинки.

Музична пауза . Підготовка до гри. Розділ класу на 3 групи.

III. Гра «Здоров’я – це – ».

Кожна група отримує завдання.

1 група: Для чого нам здоров’я?

2 група: Що заважає людям бути здоровими?

3 група: Що допомагає людині бути здоровою?

Обговорення у групах.

Висновки.

 IV. Фізкультхвилинка.

 V. Обговорення легенди «Все в твоїх руках» .

Вчитель. А тепер послухайте легенду і подумайте: чого вона нас навчає?

«Колись у давньому Китаї жив дуже розумний, але пихатий мандарин. Весь день він приміряв одяг та теревенив зі слугами про свій розум, згадував давню зустріч з імператором. Так минали дні, роки… Аж ось пішла по всій країні чутка, що неподалік кордону з’явився мудрець, розумніший від усіх на світі. Дійшло це і до нашого мандарина. Дуже розлютився він: «Хто може називати якогось там ченця найрозумнішою людиною у світі?!» Але вигляду нікому не подав, а запросив мудреця до себе у палац. Сам надумав обдурити ченця: «Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках: живе чи мертве. І якщо чернець скаже, що живе – я роздушу метелика, а якщо мертве – я випущу його…» І ось день зустрічі. У пишній залі зібралося багато людей, усім хотілося подивитися на двобій найрозумніших людей у світі. Мандарин сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і нетерпляче чекав ченця. Аж ось двері відчинилися, і до зали увійшов невисокий худорлявий чоловік. Він прямував до мандарина і сказав, що готовий відповісти на будь – яке його запитання. І тоді, криво посміхаючись, мандарин промовив: «Скажи – но мені, що я тримаю у руках: живе чи мертве?». Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: «Усе в твоїх руках!». Збентежений мандарин випустив метелика, і той полетів, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями».

Вчитель. Чи так само і у вашому житті все залежить від вас?

VI.  Гра «Так – ні».

Цигарку викурив? Мастак! Здоровю буде добре? …..

Цукерки дуже вже смачні, ну, а цигарки, певно …..

То ти вже куриш? Ну й дивак! Отруюєш себе і інших?…..

VII. Кросворд . Режим дня.

На дошці.

РЕЖИМ ДНЯ

  1.      Що ти робиш зранку кожен день?(Прокидаюся)
  2.      Нащо граєшся з водою?

— Щоб не стрітися з бідою. (Вмиваюся)

  1.      Одяг складений, чистенький.

Ти зробив це так швиденько. (Одягаюся)

  1.   Вже зібравшись, ти щоранку, Приступаєш до сніданку. (Снідаю)
  2.   Від сніданку пропав й слід, Наближається обід. (Обідаю)

6. Повітря чисте замінить найкращі вітаміни. (Відпочиваю)

7. Ну, а на кінець сказати: Я лягаю спати.

VIII. Загадки про здоров’я.

 (дивись на екрані)

ОСОБИСТА ГІГІЄНА

 

І очі, й вуха, руки, шию

Я завзято мию, мию.

Своїм жовтим гребінцем,

Що Катруся носить,

Зранку й кожен вечір

Розчісує коси.

Маю щітку, маю пасту,

І не білу, а смугасту.

Зуби чищу я сама,

Карієсу вже нема.

Кожен вечір ноги мию

Милом, милом, потім змию.

Не страшні мені хвороби —

Полякалися мікроби.

На ногах і на руках

Я мікроби з'їло.

Говоріть бігом, хто я?

Ну звичайно, — ... (мило).

Все у роті в мене чисто,

Карієсу — баста.

Постаралися на славу

Зубна щітка й ... (паста).

В моїй сумці він живе,

Славний молодець.

Гарну зачіску зробив.

Хто ж то? (Гребінець)

 

 

IX. Гра «10 кроків до здорового способу життя»

Кожній групі пропонується зобразити на папері свої кроки (дії та приклади поведінки) у напрямку свого вибору здорового способу життя. Це має бути малюнок, де можна використати всі матеріали, які обговорювались на уроці. На виконання завдання – 10 хв. Кожна група презентує свої «10 кроків» до здорового способу життя.

X. Підсумки уроку.

Пам'ятай, дитино люба!

Найвища цінність — то життя.

Як його змарнуєш без користі —

Пройде воно без вороття.

Пам'ятай ти завжди про розмову нашу

І про неї друзям усім розкажи.

Не марнуй даремно ти життя цю чашу,

Тільки лиш прекрасне в серці збережи.


 

Категория: Конспект | Просмотров: 216 | Добавил: vladislav_l80 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт

Поиск

Календарь
«  Декабрь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Администрация
    По любым вопросам писать на эту почту: vladislav_l80@ukr.net